Szkolenie członków Zarządu, Rady, Komisji Rewizyjnej oraz pracowników Biura Lokalnej Grupy Działania Nasze Bieszczady

W dniu 13 listopada 2018 roku, odbyło się szkolenie zorganizowane dla członków Zarządu, Rady, Komisji Rewizyjnej oraz pracowników Biura Lokalnej Grupy Działania Nasze Bieszczady, pt. „Zasady funkcjonowania LGD Nasze Bieszczady analiza dokumentów wewnętrznych stowarzyszenia”.

Szkolenie obejmowało II części teoretyczną oraz praktyczną.

W części teoretycznej członkowie Rady analizowali i omawiali:

  1. Zasady funkcjonowania LGD Nasze Bieszczady analiza dokumentów wewnętrznych stowarzyszenia statut, regulaminy, procedury oraz LSR po kamieniu milowym.

W części praktycznej członkowie Rady analizowali oraz pracowali z:

  1. Analiza wytycznych w zakresie jednolitego i prawidłowego wykonywania przez lokalne grupy działania zadań związanych z realizacją strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność w ramach działania – zakres, możliwości i procedura zmian: przedsięwzięć, celów szczegółowych, wskaźników w LSR po kamieniu milowym.

Zapraszamy do fotorelacji

Michał Bartnicki
Specjalista ds. marketingu i promocji

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.