Szkolenie członków Zarządu, Rady, Komisji Rewizyjnej oraz Pracowników biura Lokalnej Grupy Działania Nasze Bieszczady

W dniu 12 czerwca 2019 roku, odbyło się szkolenie zorganizowane dla członków Zarządu, Rady, Komisji Rewizyjnej oraz Pracowników biura Lokalnej Grupy Działania                                     Nasze Bieszczady, pt. „Stan wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju LGD Nasze Bieszczady w ramach PROW 2014 – 2020 (dokumenty programowe), Procedury wyboru operacji (grantobiorców) oraz kryteria ich oceny, procedura zmian w lokalnych kryteriach wyboru”.

Szkolenie obejmowało II części teoretyczną oraz praktyczną.

W części teoretycznej członkowie Rady analizowali i omawiali:

  1. Stan wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju LGD Nasze Bieszczady w ramach PROW 2014 – 2020 (dokumenty programowe).

W części praktycznej członkowie Rady analizowali oraz pracowali z:

  1. Procedurą wyboru operacji (grantobiorców) oraz kryteriami ich oceny, procedura zmian w lokalnych kryteriach wyboru.

 

Zapraszamy do fotorelacji

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.